600 100 600
BRUK PREMIUM

Płyta drogowo-torowa


przewiń

Prefabrykowane płyty tramwajowe produkowane są jako:
torowe – przeznaczone do zamocowania w nich szyn
międzytorza – przeznaczone do zabudowy w międzytorzu

 

Prefabrykowane żelbetowe płyty podtorza do stosowania w zintegrowanej nawierzchni torowo-drogowej, produkowane są jako płyty typu JB-T i przystosowane są do torów o rozstawie szyn 1435 mm oraz jako płyty typu JB-W przystosowane do torów o rozstawie szyn 1000 mm. Wszystkie płyty występują w grubości 40 cm, 35 cm oraz 30 cm. Produkowane są w czterech podstawowych długościach: 1000 mm, 1500 mm, 3000 mm oraz 4000 mm. Zarówno w przypadku płyt torowych jak i międzytorza, występują płyty specjalne (kablowe, odwodnieniowe, z wbudowanym włazem żeliwnym).

01
04

Kolorystyka

Standard:

Specyfikacja

Zarówno w przypadku płyt torowych jak i międzytorza, występują płyty specjalne (kablowe, odwodnieniowe, z wbudowanym włazem żeliwnym). Do zabudowy na łukach o promieniu R<60 m przeznaczone są płyty trapezowe o długości 0,67 m i 1,0 m.

 

W zależności od specyfiki danej realizacji, możliwe są kombinacje wyżej wymienionych typów płyt standardowych oraz wykonanie każdej płyty o innej, niż standardowej długości. Płyty JB-T (JB-W) standardowo wykończone są za pomocą szczotki drucianej, która zapewni odpowiednią szorstkość powierzchni. W szczególnych przypadkach, możliwe jest zastosowanie innych matryc, które pozwolą na nadanie powierzchniom płyt dowolnej faktury, zgodnie ze specyfikacją zamówienia: np. romb, kostka brukowa, itp.

Zobacz także

Gdzie kupić produkty

Zostań dystrybutorem

600 100 600